Betalen, verzenden & retouren

BESTELLEN

Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee hoor, je hoeft geen onnodig account aan te maken. Voor de E-courses ontvang je bij de start de inloggevens voor de online omgeving. De andere producten kun je gewoon bestellen, zonder account. Uiteraard krijg je een bevestiging per mail.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Check eerst of het misschien in je SPAM box terecht is gekomen. Mocht je de mail daar ook niet in kunnen vinden, dan zoeken wij het graag voor je uit. Stuur een e-mail met een prinsscreen van je betaling naar hello@mon-day.nl

BETALEN

Ik heb een kortingscode, hoe gebruik ik deze?
Je kunt de kortingscode tijdens het afrekenen invullen bij stap 2 in het vakje KORTINGSCODE. Per order kun je één kortingsode gebruiken.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Bij MONDAY NL kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Paypal

Hoe werkt het met verzenden en ophalen?
Wij versturen momenteel binnen Nederland. De verzendkosten voor standaard verzending binnen Nederland zijn €4,95. Wil je het product in het buitenland? Stuur ons dan een berichtje op hello@mon-day.nl

Daarnaast kun je de Journal op fysieke plekken ook ophalen:

  • Kryt Krijt Concept – Koornmarkt 13, 9101 JN Dokkum – van woensdag t/m vrijdag
  • NHL Stenden Hogeschool – Rengerslaan 8, Leeuwarden, maandag & donderdag


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle bestellingen binnen Nederland worden standaard met PostNL geleverd. De gemiddelde levertijd bedraagt tussen de 1 en 3 werkdagen. Wij doen uiteraard ons best je bestelling zo snel mogelijk te versturen., maar verzenden alleen op dinsdag & vrijdag. Bestellingen op zaterdag en zondag worden op dinsdag verzonden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling klaar is voor verzending ontvang je een verzendbevestiging met hierin de Track & Trace code van PostNL. Zodra je bestelling is meegegaan met de postbezorger kun je hem volgen. Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.


RETOURNEREN & RUILEN

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?
Stap 1 – Retour/ruilen aanmelden 
Stuur een e-mail naar hello@mon-day.nl. Vermeld hierin je ordernummer, de producten die terugkomen en de reden van retour.

Stap 2 – Retour opsturen
Stuur de item(s) binnen 14 dagen na ontvangst in originele verpakking met pakbon retour naar:

MONDAY NL
Eendrachtstraat 61
8012 VW Zwolle

Stap 3 – Creditnota
Als het product aan onze voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen zorgen wij dat je binnen 14 werkdagen een creditnota ontvangt en dat het geld terug wordt gestort op de rekening waarmee is betaald.

Wat zijn de voorwaarden? 

  • Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen
  • Het artikelen moet in originele staat en/of verpakking inclusief tag verkeren
  • De artikelen mogen niet zijn gebruikt

Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald.

Lees hier onze privacyverklaring.